Työpajat

Perjantain ohjelmaan sisältyy kaksi settiä työpajoja.

Työpajoihin ilmoittautuminen on päättynyt 12.1.23 klo 10. Omat varaukset näkee asiakastililtä, jonka käyttöä on ohjeistettu Liikuttajat Asiakaspalvelun 9.1.23 lähetetyssä sähköpostiviestissä.

Löydät oman työpajasi sijainnin HAMKin pohjakartalta.

TYÖPAJAT 1 klo 13-14

1. Digitaaliset ohjauspalvelut ja ohjaajan osaaminen  (täynnä) C236

2. Insinöörejä ja naisinsinöörejä? – Tasa-arvo opetus- ja ohjaustyössä (täynnä) C205

 3. VOIMAla – korkeakouluopiskelijoiden hyvinvointia edistämässä  (täynnä) C237

 4. Hyvän ohjauksen kriteerit  – Hyvää ohjausta ja vaikuttavaa verkostotyötä. Auditorio B

5. Osaava ohjaaja, vaikuttava ohjaus – Ohjausalan osaaminen nyt ja tulevaisuudessa (täynnä) D 206

6. Oppilas- ja opiskelijalähtöinen toimintakyvyn arviointi nivelvaiheen ohjauksessa  (täynnä) S 312

7. Oppivelvollisuuden laajentuminen ja asuinkuntien ohjaus- ja valvontavastuu. Auditorio A

8. Koulumotivaatiovalmennus – motivaatiotietous opinto-ohjaajan työkaluna (täynnä) S 313

9. Inklusiivinen ohjaus  (täynnä) D 210

10. Opiskelija oman elämänsä ohjaajana – sujuvat ja saavutettavat ohjausprosessit suuressa lukiossa (täynnä) C146

11. Pyry-lautapelipaja (täynnä) S 314

12. Ohjausta kohti täsmätyöllistymistä  (täynnä) D328

13. YAMK vs. tiedeyliopisto  D220

14. HAMKin Bio- ja elintarvikealan koulutuksen labran esittely (täynnä) Laboratoriotilat, B-talo

 

TYÖPAJAT 2 klo 14.45-15.45

1. Myönteinen tunnistaminen kestävän koulutuksen työotteena.  Auditorio B

2. Holistinen ohjaus kestävään tulevaisuuteen  (täynnä) D 210

3. Työelämäpainotteinen perusopetus: Vantaan TEPPO since 2017 S 313

4. 5. ja 6. luokan ohjauskokonaisuus  C146

5. Tehostettu oppilaanohjaus  (täynnä) S 312

6. Satuiluksi tuomittu opinnäytetyö mullisti rautakaupan! – Case Netrauta.fi.   Auditorio A

7. Taitopaja, matalan kynnyksen toiminnallinen oppimisympäristö ammatillisessa oppilaitoksessa,   Ammattiopisto Tavastia, bussikuljetus

8. Konkreettisia työkaluja vahvuustestin hyödyntämiseen urasuunnittelussa  (täynnä) C 237

9. Tulevaisuusajattelu ja sen kehittäminen  (täynnä) C 236

10. Minne menisin, mitä opiskelisin? – ohjausta yksilölliseen polkuun  (täynnä) S 301

11. Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa

C 221

12. Tutustu HAMKin sosiaali- ja terveysalan koulutuksen tiloihin (täynnä)  S-talo, 1. krs ala-aula, Nipsula-tila

13. Tutustu HAMK Design Factoryn toimintaan ja tiloihin (täynnä) Design Factory-tila

14. Osaava ohjaaja, vaikuttava ohjaus – Ohjausalan osaaminen nyt ja tulevaisuudessa D 206