Perjantain ohjelmaan sisältyy kaksi settiä työpajoja.
Työpajoihin ilmoittautuminen on päättynyt 12.1.23 klo 10. Omat varaukset näkee asiakastililtä, jonka käyttöä on ohjeistettu Liikuttajat Asiakaspalvelun 9.1.23 lähetetyssä sähköpostiviestissä.
Löydät oman työpajasi sijainnin HAMKin pohjakartalta.
TYÖPAJAT 1 klo 13-14
1. Digitaaliset ohjauspalvelut ja ohjaajan osaaminen (täynnä) C236
2. Insinöörejä ja naisinsinöörejä? – Tasa-arvo opetus- ja ohjaustyössä (täynnä) C205
3. VOIMAla – korkeakouluopiskelijoiden hyvinvointia edistämässä (täynnä) C237
4. Hyvän ohjauksen kriteerit – Hyvää ohjausta ja vaikuttavaa verkostotyötä. Auditorio B
5. Osaava ohjaaja, vaikuttava ohjaus – Ohjausalan osaaminen nyt ja tulevaisuudessa (täynnä) D 206
6. Oppilas- ja opiskelijalähtöinen toimintakyvyn arviointi nivelvaiheen ohjauksessa (täynnä) S 312
7. Oppivelvollisuuden laajentuminen ja asuinkuntien ohjaus- ja valvontavastuu. Auditorio A
8. Koulumotivaatiovalmennus – motivaatiotietous opinto-ohjaajan työkaluna (täynnä) S 313
9. Inklusiivinen ohjaus (täynnä) D 210
10. Opiskelija oman elämänsä ohjaajana – sujuvat ja saavutettavat ohjausprosessit suuressa lukiossa (täynnä) C146
11. Pyry-lautapelipaja (täynnä) S 314
12. Ohjausta kohti täsmätyöllistymistä (täynnä) D328
13. YAMK vs. tiedeyliopisto D220
14. HAMKin Bio- ja elintarvikealan koulutuksen labran esittely (täynnä) Laboratoriotilat, B-talo
TYÖPAJAT 2 klo 14.45-15.45
1. Myönteinen tunnistaminen kestävän koulutuksen työotteena. Auditorio B
2. Holistinen ohjaus kestävään tulevaisuuteen (täynnä) D 210
3. Työelämäpainotteinen perusopetus: Vantaan TEPPO since 2017 S 313
4. 5. ja 6. luokan ohjauskokonaisuus C146
5. Tehostettu oppilaanohjaus (täynnä) S 312
6. Satuiluksi tuomittu opinnäytetyö mullisti rautakaupan! – Case Netrauta.fi. Auditorio A
7. Taitopaja, matalan kynnyksen toiminnallinen oppimisympäristö ammatillisessa oppilaitoksessa, Ammattiopisto Tavastia, bussikuljetus
8. Konkreettisia työkaluja vahvuustestin hyödyntämiseen urasuunnittelussa (täynnä) C 237
9. Tulevaisuusajattelu ja sen kehittäminen (täynnä) C 236
10. Minne menisin, mitä opiskelisin? – ohjausta yksilölliseen polkuun (täynnä) S 301
11. Virtuaaliset oppimisympäristöt vaativan erityisen tuen opiskelijoille ammatillisessa koulutuksessa
C 221
12. Tutustu HAMKin sosiaali- ja terveysalan koulutuksen tiloihin (täynnä) S-talo, 1. krs ala-aula, Nipsula-tila
13. Tutustu HAMK Design Factoryn toimintaan ja tiloihin (täynnä) Design Factory-tila
14. Osaava ohjaaja, vaikuttava ohjaus – Ohjausalan osaaminen nyt ja tulevaisuudessa D 206